Dramatickou výchovou k vyšší motivaci školáků. Přihlaste se na seminář pro učitele
Seminář navazuje na mezinárodní projekt ToBe Projekt
Co je wellbeing?
„V rámci přípravy našeho týmu jsme pracovali s dvanácti dimenzemi wellness, jako je dýchání, smysly, výživa, pohyb, pocity, myšlení, hra a práce, komunikace, intimita, hledání smyslu, transcendence, vlastní zodpovědnost a láska. Svým holistickým přístupem zaměřeným na klienta koncept wellness rezonuje s principy, na kterých je postavena dramatická výchova: výchova zkušeností, prožíváním, hra, tvořivost, princip partnerství, psychosomatická jednota člověka, zkoumání života, lidí, jejich charakterů a vztahů,“ zmínila jedna z organizátorek Katja Ropret Perne, která pochází ze Slovinska, ale několik let působila v lužáneckém pracovišti Labyrint.
Co se na semináři dozvíte?
- poznáte nové výukové metody a jejich možnosti uplatnění ve výchově a vzdělávání
- získáte zkušenost se začleněním dramatické výchovy do dílčích aktivit i rozsáhlejších celků podporujících angažovanost žáků v procesu učení
- rozvinete svou kreativitu a schopnosti sebevyjádření
- rozšíříte škálu svých komunikačních stylů v různých situacích a dokážete je využít
- budete chápat problematiku wellbeingu a cesty k jeho zlepšení ve svých třídách, při práci se žáky i v kolektivu učitelů
- budete schopni vhodně aplikovat dramatickou výchovu jako nástroj pro mapování wellbeingu na svých školách
Seminář sestává ze tří bloků, celkem 8 vyučovacích hodin, je akreditovaný MŠMT (MSMT- 7898/2021-1-281).
- Kdy: Nejbližší termín pro individuální zájemce je 24. srpna 2021, od 9 do 17 hodin
- Kde: Seminář proběhne v prostorách SVČ Lužánky. V případě realizace semináře pro učitelský sbor je termín i místo konání dle domluvy.
- Bonus: V rámci realizace projektu ToBe programu Erasmus + nabízíme pilotní realizace školám i jednotlivcům zdarma.
- Bližší informace a přihlášky: na webu.
- Kontakt: Katja Ropret Perne, katja.ropretperne@luzanky.cz, tel.: 734 152 847
Autorka: Kristýna Kolibová, Katja Ropret Perne a organizátoři z projektu ToBe
Fotografie: Archiv projektu ToBe